Ofte stillede spørgsmål

  • Forsendelse
    Hvornår afsendes min vare?

    Din vare bliver afsendt inden for 0-1 arbejdsdag. I nogle tilfælde er der angivet en anden leveringstid på produktet, som også vil fremgå af din ordrebekræftelse. I såfald vil din ordre blive afsendt når alle varer er pakket og samlet. Ved afsendelse vil du få et tracking nummer tilsendt så du kan følge din forsendelse.

    Hvornår ankommer min pakke hjem til?

    GLS har udviklet et system der kan fortælle dig om den forventede leveringstid. Du kan se den ved at følge dette link og taste dit pakkenummer: https://kontakt.gls.dk/func/levestimate.aspx

    Hvor lang er forsendelsestiden?

    GLS leverer i 99% af tilfældene din pakke dagen efter pakken afsendes - både til pakkeshop, hjem til dit hus og til din arbejdsplads.

    Min forsendelse er beskadiget - hvad gør jeg?

    Du skal straks anmelde din skade til forsendelsesfirmaet, så en skadessag kan oprettes. Her skal du oplyse dit pakkenummer som du har modtaget i din tracking mail.


    Når det er gjordt skal du også tage kontakt til vores kundeservice og oplyse det samme. Vi vil herefter tage kontakt til fragtselskabet og anmelde skaden og hjælpe dig på bedste vis.


    GLS Kundeservice: 7633 1111 // Åbningstider: Mandag til Fredag fra kl. 08:00 til 17:00.

    Kan jeg annullere min bestilling?

    Din vare er højst sandsynligt booket til afsendelse og klar til afsendelse. Såfremt det er muligt vil vi forsøge at annullere din bestilling. I alle tilfælde er det vigtigt at du ringer til os med det samme da en mail ikke bliver set hurtigt nok - heller ikke hvis den afsendes i weekenden!

  • Returnering og fortrydelsesret
    Kan jeg få mine penge tilbage hvis jeg fortryder mit køb?

    Ja det kan du! Ved alle køb tilbyder vi 14 dages fortrydelses/returret. Du skal blot anmelde din returnering senest 14 dage efter modtagelse af din vare ved hjælp af vores formular nederst på denne side. Slutter din fortydelsesdag på en weekend eller helligdag, så er det den først kommende hverdag der er gældende som sidste anmeldelsesdag.

    Hvad skal jeg gøre hvis varen ikke lever op til mine forventninger?

    Vi går meget op i at du er glad og tilfreds med vores varer. Skulle der mod forventning være et produkt som ikke lever op til din forventning, så har du altid mulighed for at returnere den og få det fulde købsbeløb tilbage. Her er det vigtigt at du anmelder dit returønske inden for 14 dage efter modtagelse af din pakke.

    Gode råd ifht. returnering

    • Varen skal være 100% salgbar igen

    • Pas på original emballagen hvis du åbner den, og sikre dig et overblik over hvordan varen ligger pakket ned, sådan at den kan komme derned igen på samme måde. På den måde mindsker du risikoen for fragtskader under en evt. returforsendelsen.


    • Undgå at klistre labels, klistermærker eller tape over skrift/tryk på emballage og forsendelseskasserne, da det kan forringe varens værdi.


    • Undlad at samle møbler, da det kan give en betydelig værdiforringelse.



  • Reklamation
    Min forsendelse er beskadiget - hvad gør jeg?

    Du skal straks anmelde din skade til forsendelsesfirmaet, så en skadessag kan oprettes. Her skal du oplyse dit pakkenummer som du har modtaget i din tracking mail.


    Når det er gjordt skal du også tage kontakt til vores kundeservice og oplyse det samme. Vi vil herefter tage kontakt til fragtselskabet og anmelde skaden og hjælpe dig på bedste vis.


    GLS Kundeservice: 7633 1111 // Åbningstider: Mandag til Fredag fra kl. 08:00 til 17:00.

    Min vare er gået istykker, hvad gør jeg?

    Ved alle køb har du som privatkunde 24 måneders garanti jf. købeloven. Du har derfor mulighed for at reklamere over varen med formularen nederst på denne side.

    For at kunne ekspedere din henvendelse hurtigst muligt, bedes du udfylde felterne nedenfor og evt. tage nogle gode billeder der viser fejlen. Billederne må ikke tages for tæt på, da det så er svært at se fejlens placering og helhed.